Orka bry sig

Nu har jag suttit i x antal timmar och bara stirrat på skärmen. Inte arbetat, inte ens orkat plocka fram mina källor, bara suttit här och känt att jag verkligen inte orkar. Samhällen kan bara ta och gå och dränka sig.

Men den ska ju vara klar snart, kanske till och med den här veckan (men då dör jag), men ingen verkar egentligen veta när. Alla säger olika och ingen orkar bry sig. Blä. Fast.. jag vill ju inte, eller snarare tänker inte plugga så mycket nästa vecka, så jag borde göra klart den NU! Men ja.. vi får väl se med det..

Förresten.. sex dagar kvar nu! Jag känner hur jag dag för dag längtar allt mer efter att få krypa ner bredvid min gosiga pojk, gah, kom hit nurå!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0