Teddylove

Vet ni vad? Jag skiter i alla morgondagens prov och läxor. Det får gå som det går. Jag kan lite, det får räcka. Det är inte hela världen.

Istället ska jag ta och tvinga mitt frusna och dötrötta ass i säng. Tom säng, visserligen, men eftersom jag haft fyra månader på mig att vänja mig vid att kunna rulla kors och tvärs över den som jag vill, så kanske det är lika bra att avvänja sig i lugnt tempo. Och de nätter som babe inte är här har jag ju faktiskt Pontus!

Aldrig att jag överger min gosebjörn!

/HM

Kommentarer
Postat av: Helny

Aww, tack gumman :)<3

2009-01-22 @ 22:33:04
URL: http://malmborg.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Visst är de bra gosedjuren!

Jag har en egen älskling, och sen har jag delad vårdnad om Smulan och just nu är hon här =)

2009-01-23 @ 00:10:41
URL: http://strangershouse.blogg.se/
Postat av: Jenny Lagström

Naaaw kommer ihåg pontus från när vi var "små" :)

2009-02-08 @ 19:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0