Filmkväll

Jaha, nu har man sett Arn också. I början av filmen trodde jag att jag skulle dö - berättarröst? Nej tack! Men filmen tog sig, om än i segt tempo.. till slut var den väl helt okej.

Näe, men ge mig hellre en amerikansk romantisk  komedi, inget som man blir ledsen av eller som är otäckt. Mysigt ska det vara, man ska få tro på den sanna kärleken, ja, allt det där halvsliskiga ni vet.

Just nu håller jag på att se en film om Tina Turner (eller ja, Anna Mae Bullock som hon hette), och den är rätt härlig. Lite sorg mitt i all glädje, men det är ändå en framgångssaga. Okej, visserligen så slår Ike turner henne just nu, det är väl kanske inte något jag vill se.. Men filmen är riktigt bra ändå, verklig som den är.. Whats love got to do with it heter den.

Egentligen skulle vi haft en riktig tjejkväll idag.. men nu blev det ju inte så av olika anledningar. Men jag och systrami mös till det ordentligt istället, och det är ju aldrig fy skam det. Systrami är den bästa!

/HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0