Fin på utsidan duger bra

Sitter här och snörvlar för glatta livet, och hoppas att rösten ska hålla hela helgen. Ytterst tveksamt, men man kan ju alltid hoppas! Och gud vad skönt det är med helg, äntligen, att jag tog mig igenom den här veckan är ett smått mirakel. Skönt att ha fått gjort naturen, den gick nog okej, och en grej mindre att tänka på blir det ju då. Söndagens projekt blir svenska och samhällskunskap... men som sagt, det blir på söndag.

Kvällen har ägnats åt mig, bortskämning på hög nivå. Smörja in sig i lätt brun-utan-sol, måla naglarna i en härlig röd färg, rulla upp hela håret på papiljotter. Vet ni, det är oftast rätt lätt att se på mig vilket humör jag är på. Ju sämre jag mår (fysiskt eller psykiskt), desto mer fixar jag iordning mig. Ni vet, känner man sig inte vacker på insidan så funkar utsidan nästan lika bra. Eller ja, man kan ju få låtsas i alla fall.




Men gospel hela helgen nu i alla fall. Det blir nog kul, om jag som sagt får behålla rösten. Håll tummarna för mig!

/HM

Kommentarer
Postat av: Sandra

Attans, hoppas inte att det är min röst som har smittat din!

2009-01-24 @ 16:09:41
URL: http://strangershouse.blogg.se/
Postat av: Sandra

Förresten, de där kompisarna, det är nog jag och Henke bland annat det... Försök och kom med, det hade varit jättekul!!

Krya på dig sötnos

Kramar

2009-01-24 @ 16:11:06
URL: http://strangershouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0