Vrakfredag

Att jag ens tog mig hem idag är ett under. Språklektionerna gick i ett kändes det som, jag orkade inte lyssna, matten var ofokuserad, naturen.. vad tusan gjorde vi då? De enda bra sakerna som hände var att jag skrev en hel novell på en lektion, min kurs i kreativt skrivande (hur bra den blev är en annan fråga), och att jag fick reda på mitt turism-betyg från förra terminen. Supernöjd!

Men jag orkade inte vänta på tåget, så jag tog bussen i en timme istället. När jag nästan somnat dog min mp3. Attans. Efter det halvslumrade jag, oroligt, och kom hem som ett trött och tjurigt vrak. Det sitter i ännu.

Fast, jag ska nog iväg ikväll, men här i alla fall, så det kanske inte blir så ansträngande. Trevligt hoppas jag snarare på, trevligt sällskap i alla fall, så vi ska bara se till att jag inte somnar rakt över något borde med ansiktet nerbäddat i något gräddigt ätbart.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0