50-årsfesten

Igår var då den stora dagen, då lilla pappa passerade 50-strecket. Vi hade festen här hemma, så det var bara till att springa runt och serva alla - men som tur var hann man slappa en del också! Sen så hann jag umgås lite med farfar och resten av släkten också, det blir ju inte så ofta.. och jag gillar min farfar. Han är lite blyg och tystlåten, precis som jag och Lollo, så vi kommunicerar mest genom att le en massa mot varandra. Så söt är han!

Pappa fick en massa fina presenter, och en del av hans kör var här så det blev sång nästan hela kvällen. Mysigt var det! Däremot var det svårt att ta sig ur sängen imorse och gå till jobbet.. trött som bara den och en varm gosunge under täcket.. näe, det var nära att jag struntade i jobbet idag! Men, så kan man ju inte göra dessvärre...

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0