Jobba, jobba, jobba..

Hoppsan. Det känns som om jag håller på att glömma bort att lufta mina känslor här. Det kan visserligen bero på den för tillfället dominerande känslan; trötthet. Den infinner sig allt oftare, särskilt i samband med för mycket jobb. Jag orkar knappt vara social, jag säger nej till dem som jag gjort planer med och orkar inte ta tag i att göra nya planer med dem som jag också vill träffa. Sorgligt? En aning.

Men ja, idag blir det jobb igen, liksom hela helgen som kommer. Ikväll ska två små semestervikarier få handskas med hela vår avdelning ensamma. Om någon ens blir dålig ikväll, då vet jag inte vad jag gör.. kryper under ett bord och håller för öronen låter väldigt lockande!

Mindre än en vecka kvar till Emmaboda. Jag skulle ljuga om jag påstod att jag längtade. Det är det här med tröttheten; kommer jag verkligen orka konstant festande i fyra dagar? Och vill jag verkligen verkligen åka ifrån min Johan så länge när han åker ifrån mig så snart? Hua....


Bara för att vi är snyggast.

/HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0