Min egen Michael!

Ja, vet ni vad jag kom på när jag satt och såg en konsert med Michael Jackson nyss på tv4? Han hade på sig en grej på handen, och jaa.. vet ni vad? Den där grejen påminde mig om min Michael Jackson-barbie! Han har varit undanstoppad i en låda i flera år, men nu åkte han fram! Om man trycker på en knapp på magen spelas hela "Black or White"! Jag älskar min lilla docka, minsann!





Sen så måste jag erkänna att tårarna bara rann i slutet av minnesgudstjänsten.. särskilt när Michaels egen lilla docka, hans ursöta dotter, talade. Hon bröt samman och sa att allt hon ville säga vad att Michael var en underbar pappa, och att hon älskade honom. Hon grät. Jag grät. Det är så lätt att glömma att det är äkta sorg och saknad som hon känner här. En liten flicka som precis förlorat sin pappa. Det kan aldrig vara lätt.

/HM

Kommentarer
Postat av: Jimmie & Kingeling

OMG!!!!!!!!! vilken sjukt läskig docka! stoppa ner den i sin låda igen, och plocka ALDRIG upp den igen!



btw. fin design du har skaffat dig :) dock borde det jue vara med en bild på mig ;)



ha det bäst! xoxo

2009-07-08 @ 00:05:52
URL: http://kingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0