Veckan tar aldrig slut..

Idag har minsann varit en lång dag. Det har varit en lång vecka överhuvudtaget! Jobbat har jag gjort, nästan varje dag, och jag har även fått ta extratider. Sen så blev det strul med min tid idag, jag hade ingen aning om att den kunde ändras utan att någon sa till! Aja, det löste sig, men det var påfrestande..

I torsdags blev det i alla fall en sväng in till Borås, för att se på Melody Club. Jag gillar gratiskonserter! Synd bara att "vem som helst" kan gå dit, publiken blir inte särskilt bra även om bandet är grymt..


Ikväll har mina kära släktingar från Sthlm kommit ner på middag. Imorgon blir det ju stort 50-årskalas, men det är mysigt att umgås med släkten lite mer än bara så. Det blir ju inte så ofta. Särskilt kul är det att träffa farfar - jag har världens sötaste farfar!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0