Momma's Boys

Mår lite bättre idag än igår, men är fortfarande trött. Sen blev ju inte saken bättre av att jag fick jobba över två timmar, men heey - jag ska inte klaga, pengar är pengar.

Jag kollar förresten på ett ganska konstigt men spännande tv-program - Momma's boys. Ja, ni hörde rätt, det handlar om ett gäng pojkar som styrs av sina mammor, och dessa pojkar ska hitta en tjej som mamma ska godkänna. Självklart kommer detta inte hända, med dessa galna mammors krav! Herregud! En av mammorna har till och med gått så långt att hon tänker låta sonen välja mellan henne och tjejen som han har fallit för! Och intrigerna tätnar när en mammas favorittjej erkänner att hon har poserat för nakenbilder! Så fruktansvärt. Nåja. Det är sista avsnittet idag. Jag hejjar på tjejerna. Så kom igen pojkar, väx upp och gå emot mamsen!

Tack gudskelov att den mannen som jag fallit för inte har en sådan mamma!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0