50 knottbett!

Midsommarhelgen är över, och jisses vad mysigt det var! Åkte ut till Johans stuga, där alla hans vänner och familj var med och firade. Så det blev god mat, dans kring midsommarstången, några nubbar, lite boule, en massa jordgubbar och faktiskt uppehåll större delen av dagen. Vid midnatt följde vi pojkarna ner till sjön där de tog ett midsommardopp.. galningar säger jag bara! Inget som jag frivilligt hade gjort! Sen var det ju det här med knott..  jag har minst 50 knottbett över hela kroppen! Jag vet, det låter som om jag överdriver, men jag räknade... gah vad det är svårt att låta bli att klia sig.

Igår stannade jag och Johans familj kvar i stugan när alla gäster åkte hem. Vi chillade hela dagen, sov en hel del, käkade rester och mös. Ganska okej dag faktiskt.

Imorgon blir det jobb igen. Första riktiga dagen, då jag måste ta riktigt ansvar. Gah. Nervigt. Men det ska nog gå bra. Sen har jag tisdag och onsdag också, och sen är jag ledig till nästa tisdag.. Så om någon vill hitta på något så är det bara att slå en pling! Jag känner att det är dags att ta tag i mitt sociala liv igen...

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0