Arbetsnoja

Uhu! Imorgon börjar jag arbeta, eller ja, med introduktionen på äldreboendet som jag ska arbeta på hela sommaren. Gud vad skönt det är att ha jobb! Veta att man kommer få in lite extra cash, få en görbra merit... hur bra är inte det? Så nu gäller det bara att hålla sig frisk hela sommarn...

Apropå frisk.. stackars min lilla pojk! Inte kul att bli sjuk, och inte kul att lämna honom halvsovande och alldeles febrig heller.. men jag måste ju upp imorrn och vara alert inför jobbet. Och helst frisk. Vi får hålla tummarna för att min älskling kryar på sig, och att jag håller mig frisk!

Igår var rätt okej förresten. Sen att man inte kände en  själ på hela klubben, och att musiken inte var mer än ett beat, det är ju en annan femma. Men tja, nu har man testat på den klubben i alla fall. Bara att kryssa av från listan och hoppas på bättre lycka nästa gång!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0