De bara dog!

Första dagen på sommarlovet överstökad. Har ärligt talat inte gjort så mycket, gosade med min pojk på förmiddagen och slappade framför tv:n på eftermiddagen/kvällen. Rätt okej start på lovet, right?

Men åh! Jag är förkrossad, även om jag inte egentligen är överraskad, men sättet de hände på var så... hemskt! Ologiskt babbel, jag vet... men herregud, Izzi och George, de dog! Jag visste att de skulle ut ur serien, att Izzi skulle dö av cancer... men George! Han skulle ju iväg till Irak, och så var allt bra med det! Inte dö genom att bli släpad efter en buss... lilla George!

...jag vet, jag är besatt. Tv-serier är ett problem för mig. Men jag älskar dem. Och jag älskar att slippa tänka på mitt eget liv en stund, och bara leva mig in i en annan värld. Och ja, gråta när en påhittad figur dör. Så får man lätta lite på trycket.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0