Frivillig smärta!

Ibland tror jag att jag är något av en masochist (inte det lättaste att stava till!).. min pojk skulle väl kanske hävda det motsatta, särskilt när jag går på hans ögonbryn, men i alla fall; jag förstår inte hur jag frivilligt utsätter mig för sådan smärta!

Så vad är det som jag har börjat med?

Spikmatta!




Antingen så lägger man sig på den en stund, eller så sätter man sig på den.. och jäklar vad det gör ont! Piggarna åker rätt in i, tja, allt fläsk man har på låren, så det gäller att inte sitta ner med hela sin tyngd. Skulle jag göra det skulle jag nog svimma av smärta.

Men i alla fall.. det är så himla gött efter en stund! När man reser sig upp är man helt röd och varm på det området som varit emot spikmattan, och det sägs ju att detta ska öka blodcirkulationen. Så vet ni vad? Kampen mot celluliterna är så himla igång nu!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0