Klarar inte mer info nu...

Första dagen är avklarad. Eller ja, egentligen inte, idag var ju bara en massa information. Från 10 till 16 satt vi och lyssnade på alla möjliga människor om precis allt som på något sätt berör äldreomsorgen. Herregud vad jag är trött i huvudet nu! Mot slutet av dagen satt jag nästan och nickade till, inte det artigaste att göra när någon berättar viktig information, men vad ska man göra?

Imorgon blir det bredvidgång från 7 till 16. Gah. Om jag är helt slut idag, hur illa kommer det inte vara imorrn, när jag ska lära mig hur man gör med varje vårdtagare? Och sen onsdag, en himla heldag.. kan inte den här veckan bara ta slut?

Pengar Hanna... du får pengar för det här! Glöm tusan inte det!

Sen efter allt det här blir det midsommar också. Inte för att jag vet vad jag ska hitta på då än, men det löser sig nog. Får vi ju hoppas.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0