Ljusblåa dagar seglar förbi

Herregud, vad hände med vädret?! 25 grader och strålande sol varje dag, i juni! Det är ju faktiskt inget som man tackar nej till ^^. Sen att det är sådär kul de dagar man jobbar, det får man la ta. Och  jag har faktiskt redan tjänat en trevlig liten summa på mitt sommarjobb. Så när den trillar in nästa månad blir det gött!

Men ja, sol och dessutom ledighet den här helgen. Perfekt tajming tror jag att man kallar det! Dessutom har jag bara arbetat kväll den här veckan, så ja, det har blivit en del solande. Fast i måttlig mängd. Inte kul att bränna sig, och så fort som jag gör det så får man passa sig!



Det är varmare hemma nu än vad det var i Venedig i början av maj!


Och allting går så fort nu. Jag blir helt snurrig. Jag vill inte. Men jag vill. Gah. Jag är nog inte redo.. men vad tusan, det är bara att ta sig samman och få det gjort, right?

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0