Nationaldagen

Yey, go Sverige! Eller ja. Det märks ju egentligen knappt att det är nationaldag idag, inte för lilla mig som fortfarande sitter inne iaf. Men idag får vi vara lite extra stolta över vårt blågula land. Minsann.



Åh, jag hade faktiskt velat gå på picknickfestivalen i år igen. Inte för att det var såå kul, men det var mysigt (jag var ju där med min bästa, satt där i gräset och åt jordgubbar, mumma!), och det är en himla fin idé! Festivalen hålls för ökad mångfald, man ska acceptera alla och tja, lyssna på en massa härlig musik. Det kan väl inte bli finare än så? Fast ja, vädret är inte det bästa idag, så jag kanske sitter bättre här då, trots allt.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0