Rensa!

Jag har påbörjat mitt stora sommarprojekt - rensa ut allt som jag inte vill ha i framtiden ur mitt rum! Redan idag har jag faktiskt gått igenom alla papper som jag samlat på mig under det här skolåret... jäklar sicken gigantisk mängd papper lärare ger en på ett år! Det är helt sjukt! Jag tror att jag la en hög på typ 15 centimeter i pappersinsamlingen. Om ni tänker på att ett a4 är rätt tunt, tänk er då hur sjukt mycket papper det blir!

Till hösten, när Lollo flyttar, så får ju jag hennes rum. Då är det rätt bra att ha koll på sina grejer. Plus att det blir världens nostalgitripp att rensa alla gamla lådor. Jisses, det här kommer verkligen ta hela sommaren...

Och jo, förresten... jag känner mig lite misslyckad som inte orkar fira att jag gått ur tvåan. Eller ja, jag åt ju pizza i tisdags, min traditionella avslutningsritual. Men ändå. Borde jag ha åkt ut till havet, i världens sämsta väder, och supit skallen av mig? Eller borde jag ha tagit mig samman och hittat något annat att göra? Nä. Jag orkade inte. Jag har sommarlov. Nu ska jag unna mig att dega.

Festa kan man göra en annan dag.

/HM

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra val tycker jag! Onödigt att släpa sig fram och tillbaka till Saltholmen och bli kall på köpet! Deg hemma i soffan är underskattat!

2009-06-12 @ 11:48:38
URL: http://strangershouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0