Skylla sig själv var det ja...

Nu har jag varit duktig. Nu har jag bett tusen gånger om ursäkt till mina lärare för att jag har varit sjuk. Nu har jag frågat vad jag kan göra för att kompensera detta. Så nu har jag massor att plugga. Attans.

Jag antar att jag får skylla mig själv. Som påminde dem om att jag missat mina arbeten. Men jag vill ju ha betyget jag förtjänar, och det ska inte flyta iväg på grund av en liten sketen uppgift. Faktiskt. Så ja.. nu blir det en sista plugghelg innan skolan äntligen är över.

Förresten så mår jag bättre idag. "Peppar peppar, ta i trä". Jag har till och med duschat, för första gången på en vecka (ja, det behövdes faktiskt nu, konstigt va?). Jag är dessutom lite småhungrig, ännu ett gott tecken. Vet ni vad, jag tror till och med att jag ska ta och laga lite lunch till mig nu. Mannagrynsgröt. Vi får hålla tummarna för att magen kan ta det.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0