Nej, nej, nej!

Åh, vad jag önskar att jag kunde säga att det var skönt att vara hemma från Paris. Jag skulle ju träffa min pojk, gå på inspelningen av Doobidoo, plugga klart det sista, njuta av att det är världens sommarvärme ute... men vad gör jag istället? Jag har magsjuka.

Var så trött den sista dagen i Paris, och när jag kommit hem vaknade jag upp med 40 graders feber mitt i natten. Men jag var för svag för att ta tabletter, så jag låg där, i feberfrossa. Fy vad jag hatar det! Orkade inte gå ur sängen hela dagen igår, idag har jag mest gått omkring och haft ont i magen. Blä.

Så idag har jag missat två viktiga slutgrejer i två ämnen som jag ska ha MVG i. Fan också. Jag får hålla tummarna för att lärarna har lite överseende, eller att de låter mig göra något annat istället. Annars är jag körd.

Sen har jag dessutom räknat ut att jag inte kommer orka lämna huset förrän tidigast torsdag, om ens då! Då har jag också två viktiga slutgrejer.. åh, vad jag inte har tid att vara sjuk!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0