And I don't sleep well at all.

Gah, jag måste hitta ett sätt att få sova mer på.. åtta timmar räcker knappt, och jag går aldrig och lägger mig innan tio och så somnar man inte på en gång och så ska man upp sex varje jävla dag. Och så sitter jag här och skriver istället för att gå och lägga mig.. hur onödigt är inte det liksom?

Men näe, jag skulle ju egentligen fixa till mitt cv. Jag ska ha ett sommarjobb till varje pris, även om jag måste söka en sisådär femtio till (av de femton sökta kanske man inte får något ju.. bäst att söka fler). Men alla de jobb som jag har uppskrivna att söka till måste man ha ett cv till, så det är bara att ta sig samman. Snarast.

Nej nu. Fixa CV. Sova. En dag kvar. Sedan helg. Yes. Godnatt.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0