Färdig!

YES! Klar med historian och klockan är inte ens tio! Gah vad skönt. Inte för att den blev så bra, men jag är bara så glad att ha fått ihop fyra sidor (exakt) att jag inte tänker skriva mer nu. Lärarn lär bli besviken på mig.. men vet ni vad? Jag tror inte att jag orkar bry mig. Nu är jag klar.

Jag överväger att gå och lägga mig nu.. jag har även bestämt mig för att komma fem minuter för sent, så att jag får sova nästan en hel timme extra . Visst är det dumt att jag måste åka 7.23 när jag börjar 8.35 för att komma i tid? Näe, imorrn tar jag 8.10 som är framme prick 8.35. Så får jag la komma lite för sent. Fan, jag kommer ju i alla fall.

Åh, kom på det nu! Attans, jag har inte övat på någon körlåt.. och vi ska sjunga på gudstjänt på söndag. Attans. Men det får la gå ändå.. jag vet inte, jag är lite opepp för kören nu. Kanske är det för att det har börjat en mängd nya tjejer som sjunger tusen gånger bättre än mig. Och jag ska föreställa "veteran" i vår kör. Hah, det är bara pinsamt.

Näe, sova. Om det nu går utan någon som håller om mig. Vi får la se. Natti!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0