Franskamöte

Jag känner mig så himla i fas nu. Jag har översikt över både den här och nästa vecka, och det känns som om allt bara kommer lösa sig av sig självt. Nåja, allt skolarbete i alla fall. Helt ärligt, så är inte skolan min favoritplats annars just nu...

På tal om skolan, om några minuter drar jag dit igen för ett möte om Paris-resan i slutet av maj. Åh, vad jag längtar! Fast jag undrar så smått vad mötet ska handla om.. vet vi inte redan allt?

Oh well.. bäst att jag låter bli att springa till bussen, det är ju inte så trevligt.

I'll be back.

/HM

Kommentarer
Postat av: Karin

Informera mig om datum o sant sa far vi se till att ses! =)

2009-03-18 @ 13:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0