Lite i fas i alla fall..

Åh, vad skönt, nu är jag klar med de tre lyrikuppgifter som jag missade i mitt ind-val när jag var sjuk! Yes, gött att ha fått gjort något! Nu borde jag egentligen göra historia också.. men gah, jag orkar inte. Jag orkar aldrig faktiskt. Jag tycker att vi tar och skiter i det arbetet.. någon som är på?

Och naturen/samhällen - om den ska redovisas den här veckan är vi körda. Gud vad jag hatar grupparbeten... och förvirrade lärare.

Nej, nu ska jag kanske försöka plugga en timme till... pôss!

/HM

Kommentarer
Postat av: Sandra

Boken, finns den som bok också? Jag blev lite inspirerad av all bra kritik den fick =)

Hoppas du överlever pluggandet, även om det känns kämpigt så blir det snart bättre!

2009-03-10 @ 21:21:03
URL: http://strangershouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0