Oui oui.. ou non?

Åh, så skönt! Nu har jag bara franskaprov kvar den här veckan (egentligen kreativt skrivande också, men jag orkar bara inte). Jag måste egentligen råplugga inför franskan, då jag bara slappar till mig allt mer, men vi får se hur det blir med det. Ska dra till min gosepojk om en stund, för jag är i desperat behov av en stor gosig famn! Ja, ni vet väl hur det blir...

Men usch, jag har planerat att läsa franska steg 5 nästa år också.. men idag blev jag kallad för att prata om detta. Bah, jag kommer säkert behöva läsa det på kvällstid inne i gbg! Jag vill inte, jag vet inte om jag kommer att palla det. Jag är ju inte ensam.. men shit vad mycket energi det kommer att ta, och jag som inte är någon kvällsmänniska heller... Hoppas det löser sig!

Näe, nu måste några glosor in i huvudet... kram på er!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0