Sommarjobb! :D

Gah, vet ni vad? Jag har fått ett sommarjobb! Hur grymt är inte det? Igår var jag på intervju, och idag ringde de och erbjöd mig jobbet. Jag blev så glad och chockad att jag inte ens kom mig för att säga ja direkt. Men jag ska göra det imorrn.. för hur grymt är det inte att ha landat ett jobb?! Äldreomsorg i Sandared kommer min sommar bestå av, och jag tror att det kommer bli bra. Livserfarenhet och social träning i mängder! Det här kommer bli superb.

Jag bara hoppas, lite smått, att jag inte får några mer erbjudanden nu. Hur tackar man nej till ett jobb som man kanske hellre vill ha? Nej, snälla, fresta mig inte. Dock har jag redan en till intervju, som jag ska gå på, för erfarenhetens skull. Intervjuträning är bra, även om man inte tänker ta jobbet. Hoppas bara inte att de erbjuder mig det också...

Nej, nu ska jag sova! Helt slutkörd är jag ju.. var ju på konsert igår för tusan! The Hives var det, en födelsedagspresent från min älskling. Så himla bra. Åh. Howlin' Pelle kan till och med få igång en trött liten segis som jag. Då är det jäkligt bra drag!

Nej, slut på utropstecken. (!). Nu ska jag nana. Natti!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0