Uppdatering från 18-åringen

Tja, nu har man hunnit fylla 18, varit ute "på riktigt" för första gången.. och jag måste nog säga, att jag aldrig haft en sån perfekt födelsedag! Mysmiddag med god mat och goda vänner, sedan en utgång till Haket där jag kände typ en tredjedel av folket som var där och studsade runt som en gummiboll hela kvällen. Jag dansade, jag pratade, skrattade, gosade, shottade lite, blev grattad en massa.. åh sicken underbar kväll! Och som avslutning blev det lite pommes, mumma, och så sov jag hemma hos min gosepojk. Alldeles perfekt.

Men ja, nu har jag ju varit sjuk i en och en halv vecka - så jag har missat en massa prov! Blä! Ska nog göra två imorrn, ett på fredag (har jag glömt något?), men jag vet inte om något av dem är ordentligt pluggat på. Sedan är det arbeten som ska göras också, någon gång. Hua, ångest.

Näe, nu ska vi försöka få in lite matte i skallen... godnatt!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0