Korallrööd <3

Jag har sagt hela helgen att jag ska plugga på så duktigt så att jag inte behöver göra något alls idag.. har jag det? Nej. Åh, vad trött jag blir på mig själv. Istället har jag visserligen ansökt några till jobb, kört bil till och hem från Borås, fått köpt lite kläder.. som ni ser nedan!


Korallröda chinos från Gina.. älskar dem! Och titta så långa mina ben ser ut att vara!


Svarta skjorts från Gina och en korallröd topp från Veromoda. Korallröd is da shit.


Men jag måste plugga lite nu. Ska träfffa älsk idag, är det tänkt, han ska ringa när han har gått upp... men tusan, jag måste göra klart någon uppgift nu!

/HM

Kommentarer
Postat av: Sandra

Prövade ginas chinos flera gånger, men de var alldeles för stora, så jag kan inte ha dem =(

Men på dig var de fina :)

2009-03-08 @ 19:12:09
URL: http://strangershouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0