Åh, helg.

Fy vad jag är trött och seg. Och sådär på bristningsgränsen som jag blir när jag är trött. Skulle ha kunnat gå ut ikväll, festa halva natten.. men jag hade nog bara sinkat resten av sällskapet. Är bara på humör för att krypa ner under täcket med en massa godsaker och bara.. gosa. Men så blir det visst inte heller ikväll. Så ja, Så ska det låta är väl alltid okej. Lite familjekväll och så. Yey. Party.



Förhoppningsvis ökar mitt humör imorgon, och så kanske jag orkar göra något också. I värsta fall kan jag ju kila ner till torget och se på Charlotte Perrelli. Ja, ni läste rätt, hon kommer till min lilla hemort. Den ni.

Men jag hoppas på lite lördagsmys istället.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0