Åh.

Jag har nog inte riktigt fattat det här med att jag ska till Irland än.. Men tidigt som skam imorrn bitti drar vi! Yey! Åh vad jag ska spana på söta små irländska hus, och kyrkor, och se om irländskt mode är något att hänga i granen.. och självklart ska jag gå runt och bara njuta av den härliga dialekten! Åh, irländare pratar så himla gulligt! (Åh, vad jag vill lära mig att prata engelska med irländsk dialekt. Jag får jobba på det nu.)

Inte riktigt färdigpackad än, men jag vet inte vad jag har glömt. Känns somom det är massor. Åh. Jobbigt. Och jag orkar inte, jag vill bara gosa ner mig i soffan framför Eurovision. Andra semifinalen idag ju, yey.

Och imorse åkte min babe till Peking igen. Jag sa till honom att han får se till att ha kul.. men inte för kul. Han måste ju vilja komma hem till mig sen igen, liksom.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0