Liten, liten, liten....

Oj, vad jag känner ibland att jag kanske faktiskt umgås en del med folk som är en aning äldre. De flesta av mina kära vänner är ju en två, tre år äldre, och det är okej. Men herregud, på festen igår låg väl medelåldern på 25! Det var en väldans massa 30-åringar där också. Ojojoj, lilla jag som inte ens passerat 20 än! Vi satt och nostalgitrippade till skivor från 2000-2001... och konstaterade att en tjej var äldre än vad jag är nu. Det är ju ändå lite lustigt, när man tänker efter. Fast, åldersnoja släpper oftast efter några drinkar..


Ännu en pluggdag framför mig. Hittills har jag packat lite (Paris på onsdag!) och epilerat benen (aj..), så nu är det hög tid att göra lite skolnytta. Men annars har jag faktiskt vart riktigt duktig den här helgen. Vet ni vad, det här kan gå vägen..

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0