Morgonpepp! (ungefär)

Ögat rinner lite mindre idag... näsan desto mer. Men äh, vad fan, bara att ta sig samman! Idag ska jag göra klart naturen, och börja på samhällen.. duktig ska jag vara. Minsann. Och sen på kvällen ska jag åka och vara social och trevlig och pigg på party. Baske mig, det ska gå!



Förresten, så satt jag och kikade på gamla bilder lite. (Sitter inte vid min dator, så man vet aldrig vad man kan hitta). Här har vi i alla fall beviset: Hanna har spelat fotboll. (Men hon saknar det INTE). Det som jag tänkte på mest när jag kollade på de här bilderna, från 2004... vad var jag då? 13? Jag tyckte att jag var tjock då, i alla fall. Hur tusan kunde jag tycka det? Helt obegripligt.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0