Nedräkning

Okej, jag har överlevt dagen hittills... tagit mig igenom ett slutprov i spanska och en slutredovisning i naturkunskap.. gud vad lätt allting känns helt plötsligt! Nu är det typ bara samhällsarbete, och lite svenskagrejs kvar, och sen är det sommarlov! Yey!

Ska snart iväg på körlektion, och jag är lite extra nervös idag.. stadstrafik, hua! Jag som håller på att flippa bara över mängden bilar på motorvägen, i stan är de ju fler.. med fotgängare att se upp för dessutom!  Gah! Okej, jag hoppas att alla inblandade kommer ut ur det här levande..

Efter körlektionen blir det till att åka till flygplatsen och möta upp min babe. Några timmar ska vi få innan jag ger mig av till Paris... som jag btw är väldigt opepp för. Det kanske kommer. Men när man är sjuk så blir man bara trött.. och vill helst krypa ner under täcket.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0