Snart Dublin!

Jag är så stressad över så mycket just nu. Jag måste packa (men ingen är hemma så jag vågar inte ta någon väska), jag måste plugga, men jag orkar inte.. åh, det är jobbigt att vara lat. Och om en stund ska jag dra till Johan. Han sticker ju till Peking imorrn. Fast ja, lite kortare än förra gången. Den här gången blir det bara två veckor. Men ändå..

Men ja, på fredag blir det Dublin för lilla mig och familjen! Hjälp, med alllt annat som pågår har jag inte orkat/hunnit fokusera på det här.. men för tusan, jag ska ju till Irland! Det kommer bli underbart!

Nej, nu ska jag kanske packa. Eller äta. Eller plugga. Eller.. nä, jag sitter nog här och ser på tv en stund till.

Packningen har inte kommit längre än till sängen...

Puss.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0