You gotta love the Irish!

Det blir visst inte så mycket trafik här nuförtiden.. svårt när jag spenderar så mycket tid utanför sverige! Men ja, nu kan jag kryssa av resa två av tre den här månaden, och konstatera att jag hittills flugit sju (7!) gånger den här månaden. Skämmes ta mig fan! Miljötänkandet den här månaden är i botten...

Men ja, Dublin var fantastiskt! Förutom vädret (skurar varannan minut), så var stan urhärlig, shoppingen hyfsad (lite dyrt dock), människorna och dialekten underbara, och naturen helt och hållet breathtaking. Vi har powerwalkat i snitt en och en halv mil per dag, ätit en massa god mat, suttit på små irländska pubar och lyssnat på folkmusik och skojat med irländarna, kollat på de söta byggnaderna, bara njutit av Irland helt enkelt! Åh, det är nästan så att man får lust att flytta dit.. Trinity College nästa kanske?


Hittade två ursöta klänningar som fick följa med hem!


Naturen är fantastisk!


Här hängde vi en del.. mys!

Det kanske blir mer härliga bilder senare.. annars är det bara att spana i Facebook, där lär det hamna ett album!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0