Aja..

Så himla lång dag och allt jag har gjort har blivit halvdant. Aja, det blir välan så ibland, antar jag.

Jag tror att jag håller på att bli sjuk, och det har jag absolut inte tid med! Inte på åtminstone två veckor. Så jag får allt ta och förtränga huvudvärken och låtsas som om det regnar. Vilket det visserligen gör också. Vilket inte underlättar för mig när jag försöker hålla mig frisk. Aja.

Imorgon ska jag beställa en studentmössa. Luften börjar bli tung av förväntan. Eller ja, lite i alla fall. Alla treor börjar vädra slutet på gymnasietiden. Men jag får mest bara ångest, även om den väl är blandad med lite lättnad. Men framtiden får lösa sig när den kommer. Nu är jag här och ska ta mig igenom en dag i taget!

/HM 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0