Härliga minnen

Jag vet inte om det är ett tecken på att man har överkonsumerat teknik om man helst vill sitta vid datorn och se på tv samtidigt. Just nu kan jag inte göra det, när internet inte fungerar i källaren, och det gör mig galen! Så om någon teknisk människa har lust att hjälpa mig med att få igång internet, så är ni välkomna!

Har fortfarande inte bestämt mig angående skolgång imorgon. Måste ju hålla talet någon gång, men tror att det kommer bli riktigt uselt om jag gör det imorgon. Samtidigt så har jag det då gjort, och slipper en tjurig lärare. Gaah, jag kan inte bestämma mig! Kanske är det lika bra att proppa sig full med ipren och åka dit. Eller?

Det blir en del gamla bilder här på bloggen för tillfället. Sitter ju inte vid min dator, så alla bilder här är gamla, i vissa fall flera år! Men jag tycker att det är mysigt att se tillbaka på alla gamla minnen. Så här bjuder jag på några fler fina bilder;



Lilla jag när jag konfirmerades!



Systrarna M och fina farfar och Monica!



Ett bevis på hur snygg jag var i högstadiet - innan frankrike i åttan! Haha, usch!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0