En dag i taget

Ännu en dag snart avklarad, eller ja, skoldelen av den i alla fall. Jag klarar inte av att fokusera längre än en dag just nu, då varje dag den här veckan och nästa för med sig en himlans massa jobbigheter.

Idag hette boven filosofiprov. Jag har inte den blekaste om vad jag skrev, men jag babblade på om en massa strunt som inte betydde något. Särskilt snurriga blev svaren när jag inte ens förstod den snurriga frågan.

Men nu ska jag fokusera om. Imorgon är det psykologiredovisning, som jag inte är förberedd på. Äsch, strunt samma. Den tar vi imorgon. Däremot tänkte jag kanske börja fokusera på svenskatalet som ska hållas nästa vecka. Det måste bli så himla bra, så att det inte är sant. Då är det bra att faktiskt börja i tid...

Nej, nu ska jag fördriva en timme eller så i skolan med att vara effektiv. Förhoppningsvis. Så, kom igen Hanna, kom igen!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0