Härlig halloween!

AIK slog IFK med 2-1 och kammade därmed hem SM-guldet. En väldigt glad pappa har jag nog nu, men en pojkvän som nog inte alls är på bra humör. Och förlusten innebär för mig att jag inte får något mys ikväll. Attans.

Men halloweenfesten igår blev kul! Lite smått galen, och det kändes ibland som om jag traskat in i en skräckfilm då hälften var utklädda till zombies, men ändå. Och kvällen blev alldeles lagom lång för en trött liten Hanna. Istället för trädgårn så blev det en donk och buss hem. Det passade mig alldeles utmärkt. Här kommer ett härligt urval av bilder (som jag kidnappat från facebook, var annars?) från igårkväll:

Zombies..

Visst ser de sjukt läskiga ut?

Bunnypuss.

Min älskling var ett litet emo igår.

Sötsandra var en kissemiss!

Berget var en skjutglad livvakt.

Det är så himla kul med maskerad. Man borde ha lite fler sådana!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0