Hemma är inte alltid bäst

.. inte när man måste vara alldeles ensam i alla fall!

Kom hem från Danmark för en stund sedan. Det var en riktigt mysig resa, även om jag insåg att min danska inte är vad den borde vara (jag förstod vääldigt lite). Men det var ganska trevligt ändå, och jag fick ju trots allt en hel helg med min älskling och hans härliga familj. Det kan ju aldrig vara fel!


Danmark är platt. De bodde några hundra meter från havet, och på andra sidan såg man Tyskland!

 

Fest i världens mysigaste lokal!



Problemet är att nu saknar jag honom som bara den! När jag satte mig på tåget hem idag så gjorde det ont. Jag ville bara stanna kvar i hans famn! Där är jag trygg och lycklig. Nu kommer det dröja alldeles för länge innan jag får vara så lycklig igen!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0