Klänningsfrossa!

Har varit på jakt efter den lilla svarta halva dagen. Kikat igenom en hel del affärer, Gina, Veromoda, KappAhl - nothing. Men så tog jag för ovanlighetens skull en sväng förbi MQ (lite för snobbig affär för min smak egentligen..), och där hittade jag fyra klänningar som satt som en smäck! I de tidigare affärerna hade jag inte hittat en enda som passade!

Armband från 79:-

Så nu är den svarta klänningen i mitten min. Och en till klänning som mamma tyckte att jag skulle fundera på, men som jag inte klarade att lämna butiken utan. Den var ljuvlig! Definitivt den perfekta nyårsklänningen, och kanske till och med den perfekta studentklänningen.. Jag är kär. Men jag tänker inte visa den här riktigt än.

/HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0