Laddar med choklad

Mitt hälsa och min tendens att bli sjuk då och då kämpar just nu en blodig strid. Jag håller tummarna för hälsan.

Imorgon blir det nationellt prov i svenska B. En text om relationer och starka band ska produceras, och den ska bli så bra att den som läser den kommer att trilla av stolen. Det enda som krävs är ett ämne som är intressant, och att huvudet mitt håller ihop. Sen har jag alla andra förutsättningar - ett rikt språk, provet ska genomföras på dator, och jag har laddat med choklad och vindruvor. Go Hanna!

Sitter för övrigt och kikar på Biggest Loser nu. Då ska vi snacka dåligt samvete över att man inte tränar. Inte för att jag är tjock eller så, men det känns inte som om steget att tappa greppet om sin vikt helt ligger så långt borta. Men det är svårt att inte bli sugen på att lägga till några trivselkilon när man ser det här; 
 

Från en marknad i Barcelona

/HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0