Ledig mitt i veckan - det gillar vi!

Jag har insett att jag kanske inte behöver (läs kommer orka) gå till skolan på tre dagar nu. Visserligen inte sagt att det betyder pluggfria dagar, men ändå. Imorgon blir det galet med förberedelser inför onsdag, dagen med stort D för vårt projektarbete, då vi ska vara så otroligt duktiga och proffsiga att det inte är sant. Men ärligt talat, torsdag - det enda som jag ska göra i skolan är att ta närvaro på religionen! Så ovärt, och jag tänker så sjukanmäla mig. Det ligger inte i min karaktär att göra så, men någon gång måste väl bli den första som man skolkar.. eller ja, inser hur ONÖDIGT det är att spendera över en timme på tåget för att säga "Hej, jag är här" till sin religionslärare. Där går min gräns.

Kanske att jag tar mig iväg om sprutan ska tas den dagen. Med min vanliga tur så blir det säkert så.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0