Nervös för imorgon!

Jag tror att jag började skriva något här på bloggen tidigare idag, men sedan satte dagen igång och jag glömde bort det. Att glömma bort verkar för övrigt ha varit temat för dagen. Tänk var mycket lättare vårt projektarbete hade gått om alla inblandade kunde komma ihåg saker som de lovat! Nu säger jag inte att alla är hemska, tvärtom, vi har hjälp av en hel del generösa, snälla, kunniga och engagerade människor, och jag är jättetacksam! Men vissa delar av kedjan verkar fungera sämre.. eller helt glömma bort att vi har pratat och till och med setts och bestämt en grej tidigare. Sånt gör mig purken. Det blir mer krångel för oss, och det behöver vi inte!

Åh, jag är nervöööös. Vi var nere och hälsade på klassen idag, och jag insåg en sak - vi ska imorgon handskas med 16 stycken tioåringar! 16! De är säkert jättegulliga hela bunten, det verkade som det, och de var nyfikna och så, men det är jag som är problemet! Jag har inte grundkunskapen för att handskas med barn. Vad har jag gett mig in på?

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0