Pretty Women!

Sitter och kikar på en av de klassiska Julia Roberts-filmerna. Just nu håller hon på att shoppa loss ordentligt. Hur härligt vore inte det att få spendera precis hur mycket man ville på kläder. Eller andra roliga prylar. Eller en resa! Åh, jag är så himla resesugen! Ge mig en solsemester snarast!

Snart börjar det bli dags att kika på balklänning också - där ska vi snacka om sug efter en riktigt perfekt klänning. Jag vet redan vilken färg jag vill ha, och ungefär vilken modell. Så nu måste jag bara hitta rätt tyg och rätt mönster, så att min mams kan sno ihop den perfekta klänningen. Det är bra att ha en mamma som kan sy.

Något åt det här hållet tror jag att det blir.

Jag vill ha studenten nu! Fast samtidigt är jag livrädd för det, och vad som kommer efteråt. Till helgen blir det framtidsmässa - får se om man får några bra idéer då!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0