Skjuta upp.. lite till...

Jag lyckas inte ta mig samman idag. Plugga är helt ute ur bilden. Aja. Jag inser att jag kommer få ångra att jag inte gjorde allt som jag skulle ikväll, men orkar man inte, så orkar man inte. Dessutom har jag faktiskt i alla fall en stund imorrn på mig att göra klart det. Och vad är det för plugg som jag snackar om? Jo, förberedelserna för vår hembygdsdag (med projektarbetet) på onsdag. Jag är stressad. Höga förväntningar från alla håll. Tänk om det inte blir bra?!

Ska ta mig samman när det behövs. Har förövrigt tillbringat halva kvällen med att försöka hitta någon som vill se New Moon med mig! Men nej, för lite pengar eller redan sett den satte stopp hos de som jag visste ville gå. Men så kom jag på att jag minsann känner andra trevliga människor, personer som jag mer än gärna umgås mer med. Så någon dag i veckan kilar jag, Amanda och Jessica och ser på sexiga vampyrer. Can't wait!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0