Tidiga julklappar!

Mamma är för söt! Hon håller på att handla julklappar för fullt, men nu när Lollo har flyttat så måste hon prova de saker som hon köper på någon annan - mig! Så hittills har jag provat två klänningar, och det var väl tur att hon inte bara la dem under granen oprovade. Den första var inget för mig, men den andra.. jag kan inte bestämma mig! Jag tycker att den ser lite barnslig ut. I alla fall med kjolen sådär, hade den gått hela vägen ner så hade de varit ursnygg! Fast samtidigt, med min stora rumpstump, så kanske jag måste ha den här modellen? Jag kanske inte kan ha en klänning som smiter åt för mycket?

Hjälp? Hitta nytt eller behålla?

Okej, min dator är inte samarbetsvillig. Den vägrar lägga upp bilder för tillfället. Attans. Jag försöker om en stund.
/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0