Träningsvärk

Buhu. Jag har knappt kunnat röra på mig hela dagen, för jag har så ont i kroppen efter idrotten igår. Vi hade styrkeintervall.. och ni vet hur man brukar få ont på något ställe ibland efter träning? Well, jag har ont i hela kroppen! Det är för tusan inte klokt! Jag kan inte gå fortare än myrsteg, och varje gång jag ska upp eller ner från en stol så grimaserar jag av smärta.

Jag har dock ändå blivit starkare den här terminen. Det är bara synd att min lärare inte verkar se det! Hon kritiserar för att jag inte är lika stark som de andra, som från början redan var mycket starkare än mig. Sånt gillar jag inte!

Men jag ska försöka ta tag i mig. Om jag orkar blir det träning imorrn. Jag ska verkligen försöka. Jag måste.

(Hur många gånger har jag försökt köra det här pepptalket på mig själv? Det har fortfarande inte fungerat..)

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0