Vill inte sova själv..

Hua. Nu börjar det närma sig sovdags, och jag är nästan lite orolig. Det gick så bra att somna igårkväll, så ikväll måste det nästan komma en massa otäcka ljud! Jag lovar, jag kommer dö av skräck.

Det är vid sådana här tillfällen som man ska ha sin pojkvän tillgänglig. Men det är svårt att bara ringa hit honom över en natt sådär, när han nu envisas med att bo så förfärligt långt bort. Och nu sa det ju poff så var alla mina helger uppbokade i november (och en del i december med. hua), så jag kan inte åka dit. Och han kan inte komma hit. Då kan det bli så att man inte får snufsa in sig i sin pojkes nacke på flera veckor! Jag kommer att förgås av saknad! Det gäller att ta sig igenom på långsamtal.. vi råkade prata bort två timmar idag. Det tycker jag var bra det. Men jag vill hellre snufsa i hans nacke.


Sånna vill jag ha massor av, varje dag helst!

/HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0