Vuxenpoäng... nej, pensionärspoäng!

Yes, Hanna har varit duktig i helgen och förtjänat massvis med vuxenpoäng. För det första, så har jag äntligen flyttat ner i källaren! Yey me! Sov där första natten inatt, och det var välan lite småläskigt men inte så farligt som jag hade trott. Förhoppningsvis vänjer jag mig snart.

En dum grej med att flytta ner var att internet inte lyckades följa med! Attans! Så nu sitter jag i mitt "gamla" rum för att kunna plugga ordentligt.

Igår var jag även på kultur- och framtidsmässan. Försökte få lite rätsida på min framtid, och några nya förslag poppade faktiskt upp. Men det är ett tag kvar till nästa år, så jag hinner säkert ändra mig flera gånger om...

Och ja, idag fick jag pensionärspoäng på följande mening: Jag tog bilen till gudstjänsten idag!
Åh vad stolt jag blir över mig själv. Allvarligt talat. Jag känner mig riktigt trygg bakom ratten nu!

Så nu återstår bara att plugga arslet av mig idag, så att resten av veckan kan få bli lugn. Det lär den inte bli, i och för sig, men hoppas kan man ju alltid göra..

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0